Klantenservice
-
Ik probeer te bellen, maar ik krijg niemand te pakken. Wat moet ik nu doen?
Wij werken met een klein team (zonder klantenservice), er is niet altijd iemand beschikbaar op onze telefoon. Voor het snelste contact raden we aan een mail te sturen naar: [email protected]. Wij reageren doorgaans élke werkdag op de mails, dus je kunt binnen één werkdag een reactie ontvangen.
-
Ik heb een berichtje gestuurd naar [email protected], wanneer krijg ik antwoord?
Wij beantwoorden jouw mail binnen één werkdag.
-
Welke betaalmiddelen hanteren jullie?
Je kunt bij ons bestellen met de volgende betaalmiddelen:
- iDeal;
- Bancontact;
- Paypal;
- Apple Pay;
- Visa / Mastercard.
>> Mis je echter nog een betaalmethode? Laat het ons weten via [email protected].
-
Ik heb een cadeaubon van Zijdenboeket.nl.. hoe gebruik ik deze?
Je kunt jouw de cadeaubon in de winkelmand-pagina of tijdens de laatste stap van het bestellen invoeren (zie kortingscode mogelijkheden). Mocht de code om wat voor reden dan ook niet werken, neem dan contact met ons op via [email protected]. Dan pakken wij het direct op.
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja dat kan zeker en het werkt als volgt:
Zodra jouw bestelling klaar is ontvang jij een mailtje met daarin alle benodigde informatie. Hier staat onder andere in wanneer je jouw bestelling kunt afhalen en ook of er nog verdere zaken zijn waar je op moet letten.
Mocht het nou zo zijn dat je jouw bestelling onverhoopt toch niet af kunt halen op de dag dat je de mail binnen krijgt, dan kun je jouw bestelling na het ontvangen van de mail nog altijd op dinsdag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur afhalen.
We zouden dan ook willen vragen om jouw bestelling binnen 2 weken af te halen.
Let hoe dan ook goed op dat onze winkel slechts een afhaal locatie is, en dus, geen fysieke winkel. Dit houdt in dat producten dus inderdaad alleen maar op bestelling afgehaald kunnen worden.
-
Kan ik mijn bestelling bij een servicepunt laten bezorgen?
Jazeker, je kunt deze keuze (kiezen voor afhaallocatie) invoeren in de laatste stap vóór de betaling in onze checkout. Wij leveren in dit geval enkel aan PostNL afhaallocaties.
-
Wat houdt voor 14:00 besteld, volgende werkdag in huis in?
Er wordt dagelijks van maandag tot en met vrijdag gewerkt. Om ervoor te zorgen dat jij jouw bestelling de volgende dag binnen kunt krijgen hebben wij een vermelding met, indien je voor 14:00 uur besteld, dit de volgende dag bij jou geleverd zal worden. Dit hebben wij natuurlijk ook afgesproken met onze bezorgdiensten.
Enkele uitzonderingen op de regel zijn de weekenden, wordt er namelijk op vrijdag na 14:00 uur tot en met maandag 14:00 uur besteld? Dan worden al deze bestellingen maandag verzonden. Voor de rest van de dagen dus maandag tot en met vrijdag, vandaag besteld = morgen in huis.
-
Kan mijn bestelling ook op maandag bezorgd worden?
Ja, dat kan zeker, Wanneer je op vrijdag vóór 14:00 uur besteld wordt jouw bestelling voor de maandag ingepland door de bezorgdienst.
-
Zijn jullie in het weekend gesloten?
Dat klopt, wij zijn in het weekend dicht. Het is echter wel mogelijk om een bestelling af te halen op zaterdag, dit is enkel mogelijk op afspraak.
-
Ik ben niet thuis, wat nu?
De bezorger zal in dit geval proberen het pakketje bij jouw buren af te leveren. Ook kun je bij de bezorgmaatschappijen opmerkingen / wijzigingen doorvoeren aan de levering van jouw bestelling. Dit kan op de Track & Trace pagina's van de bezorgmaatschappijen.
-
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 6,95 voor Nederland, met een gratis verzending vanaf €70,- (afhalen in de zaak in Asten is natuurlijk gratis).
De verzendkosten voor België bedragen €7,95, met een gratis verzending vanaf € 70,-.
Meer informatie nodig over het verzendproces van Zijdenboeket.nl? Ga dan naar deze pagina.
-
Wat is de levertijd?
Wij hanteren een levertijd van één werkdag. Dus in het kort: vandaag vóór 14:00 besteld = morgen in huis.
-
Kan ik bij jullie op de locatie shoppen?
Dit gaat helaas niet, je zou hier enkel bestellingen kunnen afhalen.
-
Hoe lang blijft een zijden boeket (kunstboeket) mooi?
Doordat kunstboeketten gemaakt zijn van polyetheen blijven zijden bloemen jarenlang mooi, mits je de producten niet in direct zonlicht plaatst.
-
Hebben zijden bloemen verzorging nodig?
Nee, het fijne van zijden bloemen is dat ze levensecht lijken, terwijl ze géén verzorging nodig hebben én jarenlang mooi blijven. Ideaal, toch?
-
Zijn zijden bloemen gemaakt van écht zijden?
Volledige zijden boeketten worden nauwelijks geproduceerd. Echte zijden bloemen zijn onwijs duur en hebben een kortere levensduur dan 'polyethene' varianten. Maar de benaming van 'zijden' is echter wel blijven plakken.
De kwaliteit is echter bijna niet meer te onderscheiden van 'echte bloemen', zo is het bij enkele merken / soorten zelfs het geval dat de bloemen niet alleen levensecht lijken, maar ook levensecht aanvoelen.
-
Kun je de zijden boekketten direct in de vaas zetten?
Ja, al onze zijden boekketten zijn kant-en-klaar gebonden en geschikt in ons atelier. Je kunt deze dus direct in de vaas plaatsen.
-
Hoe worden de zijden bloemen verzonden?
Wij verpakken al onze producten zéér zorgvuldig. We spenderen hier veel tijd aan. Hierdoor kunnen wij de garantie bieden dat het product in perfecte staat thuisbezorgd zal worden.
-
Is het mogelijk om de zijden bloemen te retourneren?
Jazeker: retourneren is natuurlijk altijd mogelijk. We hebben een niet goed, geld terug garantie. Indien je de bloemen wilt retourneren, lees dan op deze pagina ons retourbeleid.